pyamasparty?

Idag är frågan om man ska till Rasks pyamasparty eller inte?.. Hmm.. får nog bestämma mig snart..

Idag jobbade jag på norreportskolan och hade hemkunskap. Vi gjorde fisk! Var grymt nöjd men nu är jag duktig nervös att skolan ska brinna ner för att jag har glömt något. hoppas hoppas inte iallafall

Igårkväll kollade jag på Robin Hood med Andreas. Rätt så bra, men när kl var tolv orkade jag verkligen inte mer... Min biologiska klocka ringde o sa att jag behövde sova. Men goooodiset var gott! Imorse åkte jag till min mormor och morfar o de uppskattade min uppståndelse. Sen blev det då hemkunskapslektion mellan 1-3.

så vi får se vad som händer idag & imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0