Packar,

ja, då var det dags för en tur till Holland igen!

Fortfarande i fotbollsvärldens termer men endast med en livlina och resekamrat, MY :)  (fast det är nog jag som är livlinan eftersom My är rädd för att flyga... ) Det blir nog en mycket fin resa. Tittade på hotellet igår - gorgeus. Ett gammalt fängelse som är väldigt vacker ombyggt!

Idag packar jag, städar huset och väntar på att mamma ska vakna så att jag kan damsuga innan jag sticker till Sonnda och Kian. Ikväll är det första träningen på konstgräs. Men innan det så ska Linn ha läst och skickat tillbaka mitt arbete i forskningsmetodik. Så jag kan bli klar med det ordenligt. Alla andra ska vara klara på måndag men jag måste vara klar på onsdag eftersom jag reser iväg..

Första träningen på torsdag ska ske tillsammans med killar. ojojoj! det ska slagtas... Sen blir det möte med FC Twendte. Massa middagar och DÅLIGT väder enligt Stefan. Vi kommer nog klara oss ändå.


Hopppas vänsterfoten håller alla träninar till holland, under holland och efter holland. & hoppas att högerfotens hälsena håller till holland, under holland och efter holland. (men ska kanske ta Elins skor istället eftersom de redan är uttänjda.) hejdå, nu ska jag rehabträna som jag har glömt under denna veckan. Så satans dåligt av mig. ahhhhh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0