Måndag.

Idag har jag varit i skolan och gjort ganska mycket på SPSS! Tar sån jälvans tid, men det går framåt. Kom en timme för sent till skolan eftersom tåget stod still så länge under tiden, på väg mot Malmö. Men det gjorde ju ingenting eftersom Linn och jag jobbar själva. Som sagt har vi kommit långt så det blir förhoppningsvis en lugn jul :)

På väg hem blev det ju försenat också, men inte lika mycket! Skönt och komma hem och TUR att jag tog min goose jacka eftesom jag tillochmed frös i den. FY för detta vädret. Brrrr


Nu sitter jag och avnjuter en god pizza, mys och tv med mammi<3


Spelade precis vem vet mest mot GW under facebookchatten. haha RIKTIGT bra med IT. haha

Får se hur det blir med skolan imorgon, men hoppas det blir av så vi kan bli klara med resultatet i denna vecka!!

KRAM PÅ ER!

Förresten är det rätt skönt o slippa träningen idag, HATAR KYLA O SNÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0