Last day

Hello everyone!

Sista dagen med engelska
Sista dagen som proffsspelare på Huis van Bewaring ;)
Sista dagen på hotellet
Sista dagen med hotellfrukost
Sista dagen innan helvetet bryter loss med skolarbete & examensarbete


Ja, imorse gick vi upp för att käka den sista hotellfrukosten och jag fick massor av samtal från resursenheten om att jag skulle jobba plus att de från västra sjöstaden ringde mig om jobb idag och imorgon. Så svarade på den senaste men jag är ju i hoooolland. Vi åkte till Fc Twentes stadium men det var stängd träning idag igen. Sån jävla otur, så vi åkte till Fc herakles, almelo. Men otur förföljde oss och de tränade inte idag.. Vi blev avsläppta på hotellet igen efter en liten runtur av almelo som vi inte har sett. De har en liten hamn, stort bibliotek & universitet.. Nu ska vi dra o käka lunch på NielZ med Stefan.. Sen ska jag kolla om de har BjörnBorg amerikanska flaggan boxer som jag såg att en av spelarna hade i vårt lag. Sen drar vi till flygplatsen igen.. Daddy hämtar oss 20.25!



goodbye Holland, Almelo, Stefan & huis van bewaring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0