haha

Nu har vi spelat vår match och vi förlorade med 11-1 men jag assisterade my och hon scorrade iaf :) haha. Vi pratade med målvakten efteråt och han sa att vi var bäst på plan så det var riktigt kul! Målvakten var faktiskt riktigt bra. Vi samlades i canteen efteråt där de sitter och dricker en öl och umgås. Vi blev intervjuade av BWOs magasin. Tog två timmar men vi hade riktigt trevligt. Vi ska få själva bladet hemskickat med artikel och bild ;)

Vi kom precis hem och klockan är strax 1 så det blev en lång kväll men trevligt var det. Ganska likt vårt lag men några sjuka människor som lyfter upp de andra :) Imorgon är det dags för att titta på lite fotboll, men eftersom det regnar så mycket här så kommer den kanske att bli inställd. Vi får helt enkelt se..

Vi ska gå och lägga oss snart och sen upp igen kl 9. Men först lite baugette och mys... puss o godnatt..
Nu kan jag visa lite bilder iaf, för min kamera har somnat och jag fotograferar med min mobil istället.


jag efter frukosten och roadtripen till FC Twente idag.


the canteen. Här dricker man öl efter träningen eller matchen.
vi samlades här efteråt för att ha intervju.



min shopping idag. unbelievable! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0