fikadags

Idag har varit en riktig fikadag. Kl 12 mötte jag upp med Mikkis och vi traskade ner till Snuggles för att avnjut en god bagel. Så blev det! vid 1 tiden kom även Michelle, Daphne och Frida vilket gjorde att vi satt på snuggles, räääätt så länge. Men det var fruktansvärt skönt. Vid 14:30 kom även Gustav och mötte upp mig. Vi satte oss och snackade lite och efter ett tag kom Max fram och frågade om vi ville sitta med dem. Så det blev ännu en fin fikatime tillsammans med Max, Adde och Joys. Trevligt sällskap och fina samtal. Det var längesedan jag träffade de grabbarna så det var väldigt trevligt!

Vid fyra tiden mötte jag upp med mikkis igen för att få hennes dator. Eftersom hon har en minidator tänkte (smarta)jag att jag kan ha med hennes till Holland istället för min klumpiga, stora. Så den inhämtades och sedan körde hon upp mig till pappas jobb för att jag skulle hämta hans bil. Han ska nämligen ut på mässa nu igen.

Idag har varit en sorgedag. Många tårar, dock torra och förslutna sådana. När en dörr öppnas smälls den snabbt igen, med en jävla smäll.

Ikväll är det konstgrästräning igen ( undrar vem vi delar plan med ) och igår gick det rätt så bra förrutom att mina fötter håller på att döda mig. Försöker linda ihop dem så gott det bara går men det hjälper inte mycket. Snart är mitt arbete klart. Långt ifrån bra svenska men jag orkar inte bry mig mer. Imorgon är det artikelgransknings redovisning. Det kan ju bli intressant hur jag klarar det. Men så länge jag tar mig igenom det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0