FC TWENTE

ojojoj, vi åkte till FC Twentes stadium och den är större än Malmö FF's. Vi gick in i shopen och tittade på alla sjuka saker de hade FC Twente märket på. Tillochmed scootrar. Tänkte köpa en nappflaska till Kian med en fotboll på ;) haha. Då hade väl Sonnda dött. Efter det åkte vi till träningscentrat där FC Twentes första lag hade stängd träning. Vi var inne o tittade på deras reception och jag gick mot en dörr för att titta på själva stadion som är til för friidrott mm. Då öppnas en dörr och en kille kommer ut från styrkerummet - Det var Bajrami. som är skadad, men det tog lång tid innan vi fattade att det var han. Jag hälsade på honom o sedan gick jag ut mot my och stefan som sa att de trodde det var han. Så jag fotade honom längst ner i hallen när han gick ifrån oss. HAHA, lite sega men heeey, jag hälsade på bajrami. haha.. Som tur var slutade deras träning precis när vi var där. Så en efter en traskade dem ut där vi stod med varsitt paraply. Vi såg Nicolay Mihaylov som är deras första målvakt från bulgarien - RIKTIGT HET. Men dessutom Wout Brama som kom in i Sverige matchen istället för Van Bommel och Bryan Ruiz som liknar Zlatan. Ja, vi såg ju alla andra också men har ingen riktig koll på vem det är. Stefan berättade om deras bilar och att en kille hade en vit porsche trots att han inte spelade någonting. Rätt så skrytiga ;) Annars tyckte jag att de var ganska så normala och trevliga. Alla hälsade när vi stod utanför grindarna till träningsanläggningen.

Nu ligger vi på hotellrummet och sitter med varsin dator under de magiska tecket och kännr oss ganska nöjda med dagen. Vi har fått pengar från vår sugardaddy och ska ut på lunch och middag under dagen för att bli upphämtade vid sju för en vänskapsmatch mot veteranterna från BWO, vilka är män.

tjingeling, hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0