Fars dag!

Idag har vår underbara pappa fått en fin bild i tidningen o snart en bunt med lottor. Vi ska ha fars dags middag hemma med baconlindad fläskfile. ska bli gott! Är dock rätt så hungrig just nu eftersom vi precis spelat miniturnering mot Skurup. Mitt lag vann med kanske 15-0 i målskillnad medan de andra spelade 2-2 efter tre matcher. :) Så det var najs! Plus att jag gjorde två mål! gött.

I fredags var jag på pyamasparty ala fredagsmys. Riktigt myyyysigt var det. Rask stod för värdskapet tillsammans med andreas. Tack så mycket för en mysig fredag!! På lördagen var vi hos farmor i flera timmar, åt gott och mös. Efter det stack jag och GC till Skurup för lite party! Väldans trevligt! Buss hem och somnade direkt vid 2 tiden.. O sen upp idag igen för att spilla boll. Vid 10 var jag där. Och sen match mellan 11-13.

Nu ska jag leta lite artiklar på internet o sen mysa med mamma,pappa,mikki,mormor och morfar.
puss!



love you daddy! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0