Examensarbete

Sitter och skriver på vårt examensarbete. DET GÅR FRAMÅT!!! Har precis skickat in vårt första inlägg till vår handledare och jag känner mig hyffsat nöjd faktiskt. Förhoppningsvis får vi svar snart!

Igår var en bra dag! Var i skolan, började med enkäten och tittade över inlägget. Efter det åkte jag hem till Linnkan där vi lagade mat. GOTT! Vi tittade lite på topmodell innan Linda hämtade mig för en mat-tripp till Willys. Det blev en del handlat och vi for hemåt till lägenheten.. Har blivit riktigt naaaajs! Fick tillochmed sova i gästrummet inatt ;) Det ni! Under kvällen tittade vi på fotboll, bonde söker fruk, käkade middag, mös framför tvn och snackade, snackade och snackade..

Tur man har er två! Hoppas ni blir glada över lappen på köksbordet :) loveyou!

Jag och Linn har en femminuters break så skulle bara in och göra ett snabbt inlägg. Sen ska vi fortsätta trycka in lite text för att sedan käka en njutbar lunch och sen kötta lite till. Ikväll blir det träning som vanligt. Imorgon ledig dag och träffa Sandris. Kanske Sara? Ska ringa henne ikväll tänkte jag..

Kram.

 
Krya på er Sonnda och Kian. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0