WO

Team Sandby lämnade WO till vår match imorgon vilket gör att vi kan göra vad vi vill denna helgen! Men ja, jag mår ju som en uppstoppad korv också eftersom jag är så jävla förkyld! Tråkigt men sant! Idag ska jag fika med Linda, Ludde och Sandra! Ska bli sjukt mysigt o träffa dem igen! puuuuusss. Efter det ska jag träffa min älskade andra hälft och och eftersom vi inte ska spela imorgon kan vi göra vad vi vill. Men det blir nog en lugn kväll idag med eftersom jag mår skitdåligt och sen får vi försöka styra upp något bättre imorgon! Kommer bli en sjuk dag! eftersom vi inte har någon match! haha

nej men om man skulle försöka plugga lite nu, har gjort det mesta och skulle mest behöva få en feedback på det. men ska kolla om det finns ngt mer o skriva... eller iallafall rätta tilll









haaajpo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0