vikken gårkväll! ;)

Efter matchen mot Sjöbo IF som vi förlorade med 5-1 (dock ska dem inte ha fått alla dem målen, så kass) så var vi ändå glada för att vi hade hittat tillbaka till glädjen igen! :) Så förlusten var ett genombrott och en vinst för oss! Jag var riktigt stolt över oss! Så käkade vi på IP och åkte sedan upp till plattformen i K-bro för att påbörja vår städningsarbete! Det gick snabbt och över förväntat bra! Vi var riktigt effektiva och tjänade 420 spänn på 2,5 h, det är ändå godkänt! Efter det stack jag och Matilda hem till mig (Desiree följde även med så att hon inte behövde stå ute i kylan och vänta på sin pappa som skulle hämta henne) och käkade taco. Sen började vi göra oss iordning och dricka så smått! :) Snackade även med Markus på msn och fulade oss som bara vi kan tillsammans! Jag älskar dig Matilda! Runt 9 kom Kristina och hämtade oss, körde till festen men stannade till på statoil först för att köpa läsk.


Tack Mangemask för en supertrevlig och underbar lördagskväll! Festen var superb och det var sjukligt skoj! tacktacktack o åter tack! Väl på festen kom jag och Tilda dit men hon kände sig lite ung och var tvungen o snacka med J. så jag stannade kvar utan henne! Men det är ju så jävla underbara människor där! På barabar var det riktigt roligt faktiskt och jag var riktigt full, haha! Kunde inte blunda för då visste jag inte om jag skulle ramla eller spy, haha! :) tack alla som förgyllde min kväll!

Väldigt bra och trevliga människor ute också! Tack för en mycket bra kväll som avslutades imorse! :) Bra lördag, mycket bra lördag!! Detta gör vi om!!!! :D


ps. nu när jag tänker efter så träffade jag rätt mycket folk ute, som jag knappt har minne av, fick bara en liten deja vu nu! haha. ds.




älsklingsmange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0