Valborg

Igår var det valborg och det börjades med slinga och klippa håret, för att sedan träffa Matilda och sedan fortsätta på en mycket trevlig dag. Sen blev det att möta upp Sara, Josefine och Dina för att åka på fest hos Kitte. Träffade ex. Leo som var jävligt trevligt! Längesedan man träffade honom. :) Sen åkte jag o Matilda med hennes mamma hem för att fira rasmus 25 års fest i K-bro. Sen bestämde vi oss för att åka in till Ystad och Barabar igen tillsammans med grabbarna. :) Det blev bra drag! Träffade Sara, m. CO o vi gick in på BB. Därefter blev det hemfärd till my house och matilda klarade tillochmed av konststycket att göra sönder tallriken när hon åt kött till nattamat. sjuka unge!


Idag har vi varit duktiga, städat ut och igenom hela garaget och uterummet. Dessutom har jag satt upp studsmattan och tatt fram mopeden.

Jag ska försöka träffa Magnus Rask under kvällen, för att ge honom sin födelsedagspresent och sen ska jag hälsa på hos Sonnda och hennes smyckesfest för att spendera min tid och ge mina tankar lite frihet.


chill out,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0