usch

Nu mår jag fan som jag förtjänar,menmen.. jag hade en superbra kväll. tror jag har varit full halva morgonen också.. haha! åkte med mamma o hämtade lillebror på en golftävling i sjöbo sen åt vi kycklingtallrik och räksallad. nu sitter jag här o mååååår.


fick ett fint sms av en fin person! :)

utvecklingslaget vann sin match men elin gjorde ingen bra match sa hon! kämpa på gumman, du är söööööt! :) O SEN JOHANNA ggr. 2. Gör lite fler mål på tisdag också tack! :)



Mitt huvud värker som in i helvete och mitt öra gör jätteont, mitt huvud är helt jävla ömt på ena sidan där jag har ont i örat, ska ringa läkaren imorgon. hjärnhinneinflammation eller endast öroninflammation? hoppas på det sistnämnda. :D

imorgon blir det jobb i sexan på köpingebroskolan. det kommer bli kul o sen förhoppningsvis ett läkarbesök o antibiotiak eller ngt.
pussssssssssssssssssssss





ps. nu ska jag snacka med elin om kvällen, haha! .DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0