Tack till Matilda H som gjorde min dag igår.

Tack till dig, som gjorde att jag fick ett leende på läpparna igår!! Även till Filippa!!!

Idag har jag jobbat mellan 8-15! Det gick jättebra och vi hade en trevlig dag tillsammans. Nu har jag precis lagat middag och sitter o smälter maten medan jag tittar på förhäxad. Får se vad som händer ikväll!

Imorgon är det match mellan KIF och Sjöbotjejerna i YA-cupen!! Hoppas såklart vi sätter dit dem, men de är duktiga och har även en handikappsstraff! Det blir till att visa var skpet ska stå och kämpa, kämpa, kämpa!!

 världens bästa lillasyster! I loveyou!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Matilda H ?

2010-05-27 @ 07:34:19
Postat av: Mads.

Ja, du, matilda högström

2010-05-28 @ 11:31:15
Postat av: Anonym

hehe okej!

2010-05-28 @ 12:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0