systers lägenhet!

Har befunnit mig i min systers lägenhet sen igår och njuter totalt!!! kollar just nu på friidrott och har snackar med folk som befunnit sig på barabar igårnatt!! Man skulle nog ha gått dig, men shiiiit vad trött jag var!!  Hade gärna gått ut o ätit en god bit mat ikväll, på exempelvis marinan eller jakten!! :) hade varit mysigt.. Vet inte när Mikaela kommer hem ikväll, Rasmus och tobbe skulle tävla kvart över två, o sen håller dem ju på en tid..så får se när jag blir utslängd härifrån.. hehe... i veckan ska jag istället bo i sonndas lägenhet och mysa där fram tills på söndag när vi spelar match!! vi spelar även match på torsdag i yacupen och mot sjöbotjejerna.




puss o kram, ha en trevlig söndagskväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0