sikken dag!

Skola, skola, skola... Japp! Idag satt jag i skolan från kl 09,00 - 17,00. yesss! då har man fan dragit högsta vinsten!


Nej, men vi har kommit ganska långt och nu har jag suttit och gjort lite till eftersom jag ska jobba imorgon och inte kan komma till mötet med de andra gruppmedlemmarna!

Imorgon får vi reda på provresultatet och jag kommer seriöst dö om jag får underkänt, LÅT DET INTE VARA UNDERKÄNT! så ska man egentligen inte tänka, men vafan! jag orkar verkligen inte att göra ett omprov, inte när jag ska börja på heltids vick nästa vecka och har detta arbetet som ska vara klart samditigt.

Imorgon blir det engelska och Idrott på Norran och sen stängning på dagis i kbro. tjoho! låt mig få sommarlov och vara ledig! o ha gutt om pengar. suck!




nej, men man får väl vara lite ego och visa upp en och en annan bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0