match mot kick!

vi spelade riktigt bra idag töser :D stolt över oss! eller iallafall er. Jag fick astma under matchen o två av målen var mitt fel. men det är bara till komma igen, antar jag.

vi hade 1-1 när det var 25 min kvar o vi orkade inte ända fram eftersom vi inte har hunnit acklimatisera kroppen till värmen! ajja, de leder serien o det kommer gå mycket bra för dem. ett riktigt bra lag, men vi gjorde dem dåliga!


tack till världens bästa lag som lyfter upp mig alla dagar, 7 ggr i veckan! ni är helt underbara!!!!!!!!!!!!!!

var rätt knäckt efter matchen o helt jävla slut eftersom jag inte fick byta! ajja, det är bara till att ta nya tag.


nu befinner jag mig i min systers lägenhet, så jävla gutt! de är i halmstad o kollar på gymnastik o ska sen bo hos min underbara farbror, karim!

undrar vad som händer ikväll. ?'

pusssss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0