lördagskvällen



Lördagskvällen fick lite ändringar och istället för att umgås med min faster på hennes smyckesparty stannade jag hemma, åt en god middag med mamma, pappa, michelle, rasmus och sebastian! Pratade med Matilda och vi stack in för en liten glass på mcD tillsammans med Tommy och Kristina! :) haha, en snabb vända, men ack så rolig!

Blev en tidig säng för mig, vilket gjorde gott. Har inte fått sov ut riktigt på väldigt länge. Så idag gjorde jag det, sov till halv tio och sen började jag läsa i min nya bok, som pappa gav mig, Andreas Carlsson! (han i idol-juryn)

Nu har jag laddat upp med en vätsketablett, läst 50 sidor i boken, tagit på mig linserna (för en gångs skull), packat väskan och klätt på mig. NU är det en timme kvar tills vi åker till matchen mot trelleborg! FAN IDAG, SKAAAAAAA VI VINNA!

Matilda har med sig musiken och jag har hejjarklack idag.

publiken idag på vångavallen, kl 15:oo
Mamma
Mormor
Pappa
Morfar
Adam - Kusin
Andreas - Adams kompis
Adde - Adams kompis
Peter - Morbror
Nicole - hela familjen under är familjekompisar!
Per
Elias
Tilde
Mirelle

ändå en bra hejjarklack med tanke på att det är bortamatch :D. kom igen nu tjejer, nu vinner vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0