leeeedig! ;)

Idag är jag ledig och jag känner att det är fan välbehövligt efter alla jobb och skoltimmar! jag är duktig! :)

Igår hjälpte jag världensbästakompis SARA att fixa hennes bloggframsida och mums, vad fin den blev! ;) fan vad jag är snäll alltså. http://www.saralali.blogg.se

Idag ska jag slappa, hjälpa mamma lasta på alla saker från garaget som ska på någons loppis, (vi ska iallafall inte ha skiten) och efter det blir det TRÄNING! det är fan ändå kul och åka ut till träningen, sjukt. men sant!

Har fått vår nya lottning i YA-cupen och det blev mot sjöbotjejerna, inte sååååå kul men bättre än Sjöbo IF. Vi får göra vårt bästa! men de har ju en handikappsstraff också.

Nu ska jag njuta av en ledig dag, fixa om mig själv och mysa med mamma.



sjukt fint väder igår :) lets have some fun, this beat is sick, i wanna take a ride on your discostick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0