:)

Första dagen avklarad på jobb. Igår hade jag en trevlig söndagskväll först med månsson o kozma o sen med faster, farmor o kian!! :D Hämtade nycklarna till sonndas lägenhet, så får vistas där i min ensamhet i veckan :P haha. ska bli najs!

kanske får man sällskap!! ;)

Har fått höra några galna saker från helgen o undrar ibland vad som är sanning och falskhet.. sjukt att människor ljuger så mycket? haha.. orka liksom, det är ju bara ännu pinsammare när sanningen väl kommer fram. för det gör det nästan alltid!!

Idag har jag lämnat 900 kr till Robin som ska lämna in dem för att vi ska på rydsgårdsgrisfest.. Jaag, matilda, sofie, robin o ahl! :D kommer bli kul!!!


Nu väntar snart träning efter en lång dag, ska bli skönt o få den avklarad, men nu väntar lite chilledilll. skööööööööönt! :D

 

jag o rasmus buggar loss :D  danskungen och dansprinsessan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0