:)

har varit en händelserik dag! morgonen började soft, gick upp kl 9 och tittade på uggly betty, desperate housewifes och cougartown. 2 timmar med underbar slötittande :D gjorde mig iordning och åt en god frukost innan jag satte mig på tåget mot malmö och lund. väl i lund fixade jag nytt tågkort och sen började jag min promenad mot skolan! där träffade jag zenja så jag fick ställa upp i en undersökning och efter en kvart började även min lektion som idag handlade om att komma igång med sitt uppsatsprojekt. jag är med linn och carro samt en kille som heter gustaf. vi har valt att undersöka kvinnor angående ett visst område.

efter det åkte jag hem igen och tåget fuckade så jag fick stanna i malmö en kvart extra och tog mig då en välförtjänt glass. därpå tog jag tåget hem till ystad och fick sedan vänta igen på nästa tåg för att komma ända hem, till K-bro. 

 När jag kom hem var jag duktig och gjorde morotskaka till familjen och åt fiskpinnar med potatis, mmm gott! Sen har jag softat framför tvn hela dagen och snackat med fullt med folk på msn och facebook. har även lärt känna en ny person idag, Fredrik! sjukt trevlig!

Nu ska jag snart gå upp på mitt rum och njuta av att jag än så länge är ledig imorgon!.






pusss påer.










:)
Detta är fredrik, min nyfunna vän :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0