ännu en bra lördagskväll!

Ja, gårdagen var bra! Matilda och jag började dagen tidigt med att göra oss iordning vid 12 :O Ahl, ricky och johan kom och hämtade oss vid 1 (de såg för övrigt helt jävla underbara ut. De hade hjälpt till på loppis så det var en mycket lyckad outfit de hade fått fatt på) för att åka hem till Fredrik i Hammenhög. Väl där började Fredrik rada upp snapsar och matilda unt me, insåg ganska snabbt att vi var tvugna att äta om vi skulle klara denna dag. Därför ställde vi oss i köket och började laga makaroner och köttbullar! mmmmmmmmmmmums. sjuktgott!!

Sen fortsatte vi vår förförfest och hade supertrevligt, men vi tänkte ändå "tur att vi inte ska vara här hela kvällen". Sen kom Matildas mamma och hämtade oss för att åka till vår förfest hemma hos mig där även Pontus och Hanna anlände!!! Dessutom fick vi gäster och min älskade MELLE stylade mig inför kvällen! :D

Efter några snapsar, cider och whatever vi drack så bar det av till tågstationen och ceder/palles fest i rydsgård.  Trevligttrevligt.. blev en jävla massa bugg och snackande.. Vi skulle ta tåget kl 1 men ack, nä.. de tyckte inte tåget för vi kom försent, o såg tåget rulla förbi oss. In på festen igen och fortsatte till 3,30 när vi gick (joggade) hem till Robin för att sova över hos honom. Han har nog aldrig varit lyckligare, tre damer på rummet! (Y) Hans pappa var lite fundersam när vi kom hem, haha. Nejdå! han sa bara att det var fredriks kompisar (hans storebror). Vilket är sant! :)

Nu har jag och Matilda duschat, käkat frukost och borstat tänderna. NÅGOT FRUKTANSVÄRT SKÖNT!


nej,men... :) NU ska vi kolla på avatar och leka psykologer för personer som haft lite för roligt igår (thea!) haha..


tjoflöjt. tack ceder, för en mycket kul fest igår.

Kommentarer
Postat av: Thea

hahaha bästa psykologerna va :P

2010-05-17 @ 23:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0