yacupen!

Idag har varit en fin dag. Började med att köra sebastian (min lillebror) till golfträningen o fem i elva kom johanna o matilda till mig för att hämta honom o köra vidare in mot ystad. när vi kom in till ystad åkte vi till besiktningen av bilen och då blev det lite bråttom för sebastian att hinna till sin mopedkörning så morfar fick komma o hämta honom för att köra honom till tettes trafikskola. jag, johanna o matilda stack till snuggles o snugglade och det blev en najs bagel :) efter det köpte jag en present till sofia som jag ska på middag hos på lördag. köpte förresten med mig en godsak från snuggles till sebbe också :) (snällaste storasystern, ja!) Vi började gå mot bilen eftersom klockan började närma sig slutet av sebastian körning. då träffade vi kian o sonnda o vi var ju bara tvugna o gosa med honom lite.. Sen när vi äntligen hade släppt taget om honom träffade vi på julia (julia, antonia och alma) när de satt o lunchade. Tillslut kom vi dock till bilen o hämtade sibb. Han blev glad över din chokladsnäcka. ;)

Dagen spenderades sedan framför tvn och så. 17,30 stack jag till samlingen för att åka på uppladdning på hemlig ort. Vi kom fram till Örums nygård utanför hannas där vi fick basta, bada och vara i jaccuzin. gutt! efter det blev det en smarrig middag och efterrätt. PLUS taktisk genomgång inför matchen. straffläggare nummer 4. gah!

Nu laddar vi inför imorgon o fan vad vi ska kämpa, right girls? är laddad så jag spricker :) shiiit vad dagen kommer gå långsamt imorgon. uppladdning sker i form utav promenad och spagetthi/köttfärsås. mums

 jag o målisen. :) fina hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0