tredje träningen för veckan avklarad.

Och holland träningslägrets tränare var på plats! träningen var lättsam och rolig och det gick jättebra för mig faktiskt :) sköööönt med en sådan träning innan match!

idag var jag o linn o käkade lunch på italia i lund, sedan gick vi för att fixa vår presentation för vårt forskningsprojekt. det gick bra, efter det kände vi ett litet sug för en cider så vi gick till systemet o köpte en sådan för att sedan gassa i solen med alla andra studenter :) efter det var det dags för mig o kila hemåt för träningen nalkades endast två timmar iväg och det tar 1,5 timmar hem ;) men det löste sig o hann proppa i mig lite pytt i panna innan också.

vi fick förresten en fin taavla med en tröja från det laget som vi ska samarbete med från holland, BWO. där alla hade skrivit på sina autografer!

nu väntar en ljuvlig kväll o två fina lektioner imorgon med HLR och brännboll! sen är det heeeeeelg! blir nog en fika med martin o sen mys med ngn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0