SEMIFINAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

omg, detta är så jävla underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!

vi har varit i semifinal tre år i rad, nu var de fan vår tur o gå till final!!!!!!!! :) wohoooooooooooooooooow

Men det var på håret. Vi gjorde 2 mål o de satte sina två handikappstraffar. Men när det var ynka tre minuter kvar så gjorde vi mål!!!!!!!!!!!!!! :D så jävla underbart, alla bara skrek o kastade sig i en hög! det var vi värda efter att ha tryckt på i över en halvtimme med sååååå många chanser!


:) trots en underbar vinst ligger jag med världens ondaste vänsterben. Jag har både vad och lårkaka och det fick jag efter en kvart. Men visst sprang jag i nittio minuter! :) glaaaaaaaaaaad som fan, men ont gör det!


:) nu ska jag sova med ett leende på läpparna för vet ni, imorgon är jag ledig!!



pusssss till mitt lag som kämpade som svin!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Grattis :)

2010-06-16 @ 15:38:17
URL: http://thillis.blogg.se/
Postat av: :)

Tack Mathilda! :)

2010-06-16 @ 16:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0