oooh underbara lördag och söndag.

Haft en underbar helg med mina små fotbollskamrater. I lördes vann vi vår sista seriematch innan uppehållet mot hammenhög och de var UNDERBART! 4-1 oooo jag gjorde mål! :D

Efter dag kunde vi ju inte säga nej till en fotbollsfest. och sååå blev det. festen hos bundy var galen, rolig och helt UNDERBAR! FAN VAD JAG ÄLSKAR VÅRT LAG!<3 Dessiree är bara sjuk och GC är så jävla grym på att dansa! eyyyy, all the single ladies! :D

vi drog vidare till barabar o oj, vad kul vi hade! sen käkade vi på max o drog vidare hem till bundy för att soooooova. vid tolv dagen efter hämtade mamma mig o vi kom hem och jag gjorde mig iordning för att ta tåget in igen vid 2 för att träffa mangemannen o ola. mös med fotboll hemma hos ola o sen vid 6 drog jag ner till stan för att käka middag med mamma, misse o mikki. sen blev det sex and the city! gytti var den! :) Men shit vad lång, så vi var inte hemma förrän vid kvart i elva. sen blev det lite dator o sen soooooooova!

Idag har jag varit hos läkaren samt beställt tid till kiropraktikern på torsdag. Ska bli gutt o se om han kan förbättra min kropp på något sätt.. förövrigt är jag nu 1,74 istället för 1,72 som jag trott innan! :) jajamääään!


nu ska jag lägga in bilder o videor. muuuums. o vänta på ahlaskrået att komma hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0