mysig onsdag.

Igår hade jag min sista dag på NP skolan och det suveränt, fick många fina kommentarer om min vistelse där :) Så det är alltid kul!!!

Efter det åkte jag till min faster, Sonnda och snackade lite. Fick sticka hem om eftersom michelle behövde bilen men åkte sedan in igen efter att de hade städat den! Träffade då äntligen Nicolina som har kommit ner från Ullricehamn. :) Blev en lyckad eftermiddag och sen bar det hem för att möta upp Tobias!

Kvällen blev minst lika mysig och vi åt grillat med potatissallad! guuuuttt!

Natten blev galen; vet inte hur många ggr Matilda ringde mig och frågade diverse saker och sen kom hon även hit o slagga eftersom hon inte hade någon nyckel hem. haha! (tur hon har mig)

Första dagen på sommarlovet har börjat och nu har dem redan ringt mig från jobb! Man blir ju bara sååååå trött! Menmen, jag överlever nog! Hade gärna haft lite jobb nu i juni eftersom det inte är världens bästa väder!


Aja, nu ska jag äta min frukost o ringa min kusin, Nicolina! Hoppas hon har vaknat så vi kan fika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0