Michelles student!

Vilken kväll!!

Dagen började 12:36 när Rasmus gick ut på trappan och sjöng "för vi tjänar pengar"!
Michelle kommer utskrikandes 13:27 och vi stod längst fram för att få fatt på henne! Den klassen var svår o finna alla personer i eftersom de sprang åt varsit håll. Men tillslut fick jag tag i alla efter att ha sprungit omkring o försökt hitta mattias!

Hem for vi och fixade med maten och sen kom Matilda, Rydle och Hanna dit! :) Vi satte igång musik och började njuuuuta!

Middagen påbörjades vid fem och alla var riktigt hungriga och grabbade tag i maten så fort de bara kunde. Det kom folk hela tiden och det gick folk hela tiden, riktigt bra ruljans av kvällens gäster!

Vid 7 kom Adam, Andre och Andreas! Det var dem som skulle stöka till och förgylla hela kvällen :) Precis när vi skulle dra iväg spydde M ner hela ovanvåningen och Mikaela och jag fick en del o göra! Men vid kvart i ett var vi äntligen på plats och började shaka!

När vi skulle hem så blev jag av med Adam och Andre (andreas hade däckat o sov hemma i sängen). När jag fick skjuts hem genom Johan så dog min mobil så jag inte kunde ringa töffarna som redan hade gått iväg på en av stigarna. När jag kom hem satte jag mobilen i laddaren och skrev ett sms till dem att jag redan var hemma. Då svarar Adam: Vi är mitt ute i ingenstans, men vi kommer nog snart. De hade förövigt gått från Öja till St:herrestad om hans föklaring stämmer överens med mitt lokalsinne. De hade gått i ca en timme när de kommer till den briljanta (eller sista utvägen) iden att springa över alla åkrarna för att de tror att det är rätt håll hem. Istället stannar det en bil precis då (med två riktigt snygga tjejer) o ger dem skjus hem till k-bro. Väl där blir de avsläppta på Mattaffären och går då bakvägen för att komma till mig... haha.

När de kommit in genom dörren attackerar dem andreas som ligger i michelles säng. galna historier härifrån!


Imorse skulle han försöka väcka mig med en puppitshow men jag hade redan vaknat av deras galna bravader under morgonen! Ner för att käka frukost och ännu fler galna historier! Sjukt treevlig morgon!



lite smakprov av min natt!! :)



Adam, Andre och Andreas!



sjukt snygg morgonrock på en kille






SAMMANFATTNING AV KVÄLLEN FÅR BETYGET MVG - den innehöll allt!


Kommentarer
Postat av: Puppetmaster

Ja de 3 vännerna och madde kan hitta på riktigt spännande äventyr

För övrigt så måste jag nog köpa en sånn morgonrock ;)

2010-06-13 @ 14:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0