livet är fan inte rättvist.

Fick igår reda på att en kille i michelles klass, lillasyster (som för övrigt var 16 år) dog igår  pga. leukemi. Det är fan inte OK! Man blir fan rädd alltså! Hon kämpade mot denna hemska sjukdom sen i julas och var en solstråle dagarna i ända. Varör ska det hända en oskyldig, söt, underbart glädjespridande tjej?

Ta de kriminella, knarkande människorna istället som inte tar hand om varken sig själv eller andra. Hon verkade vara en underbar människa och sånt ska fantamig hedras!

Igår mådde jag riktigt dåligt över detta (bara grät o grät) och tänkte väldigt mycket. Hur fan kan man bry sig så mycket om människor som inte ens bryr sig om en själv? Varför ska man lägga ner tid på de som inte ens tittar åt ens eget håll?V arför och hur kan man vara skapad på detta vis?


Hädanefter ska jag försöka bry mig om DE som verkligen bryr sig som mig. Jag ska ta hand om de som om de vore prinsar och prinsessor! Man vet aldrig när det är(peppar, peppar) någon anhörig heller en själv som råkar ut för något!!






nej, nu ska man börja tagga för semifinal i Ya-cupen!!!!!!!!!!!!
Och, Julia Lindberg, den kommer spelas för dig och vårt lag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0