kusin vitamin!

I fredags åkte jag till Adam (min kusin) i Skanör för att fira midsommar! Vi åt middag hos Christell och Roger och körde sedan vidare till en som hette Ludde. Hade lekat, åt lite till o drack gott. Vid elva tog vi taxi till Adams bästa tjejkompis och det var mycket trevligt. Efter detta blev det en liten galen cykelfärd med Andreas, som vinglade runt med mig genom hela skanör/falsterbo. haha. Väl framme kom vi in på strandbaden och här var jag väldigt trött. Kl 2 var jag färdig med årets midsommar och vi tog bussen hem. Somnade vid 3,30 kanske..

Lördagen spenderas i sängen med mat o tv tillsammans med adam, för att sedan våga köra hem vid 5 tiden. Då blev det ett fint stopp i beddinge tillsammans med rydemaffian och det hela startade med en minigolfrunda. Jag var sekreterare, för jag klarar inte riktigt av den sortens sport. haha.

Därefter stack jag, timmy, hampus och simon till pizzerian för att beställa mat till mig o sen hem till mattis stuga för att käka. sätta på grillen med mera till de andra, sölkorvarna. Efter det blev det en liten fest och jag fick ett uppdrag under kvällen - att köra christoffer hem o till jobb på bondgården på morgonen. o en vän som man är, ställer man ju upp! ;)

Söndagen blev alltså en tidig söndag och tio över sex låg jag äntligen hemma i min säng. Därpå blev det en fin tretimmarssömn och sen stranden tillsammans med elin, josefine, pontus, matilda o rydle. Mums, vad skönt det var. Sen - hem o se england förlora mot tyskland, där matilda hejade på tyskland o jag på england :/ nederlag!! men en god middag o gott godis gjorde upp för det hela + en trevlig smskamrat och en nyhet (ATT JAG SKA FÅ ÄNNU EN KUSIN TILL NYÅR :) GRATTTTTTTIIIIIIISSSSSS!!!)



Nu ska jag sussa sött o tänka på min framtid!


see yoou on the beach tomorrow!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0