kiss & bajsprov.

Det är inte det trevligaste som finns, men i nuläget nödvändigt för att veta om jag har fått min ettåriga kusins och min farmors, tarmbakterie. Hade varit rätt skönt o ha det, så jag kan bli kvitt mina magproblem. Dock har jag haft dem i nästan tre år så det lär ju inte vara det. Urinprovet visade iallafall negativt, vilket är ett skönt resultat, eftersom det betyder att det inte har spridit sig till njurarna.

Nu gäller det o göra bajsprovet i helgen så det kan lämnas in på labb snarast, så de är färskt, (o, ja. jag bajsar, haha!). Det lär jag väl försöka göra imorgonbitti innan matchen. På måndag ska jag sedan träffa läkaren o höra vad hon tycker om allt.

Kan inte vara normalt att gå ner fem kilo på några veckor o höra folk kommentera ens vikt hela tiden?

Imorgon ska vi spela sista matchen innan uppehållet och det hade suttit gutt med tre friska poäng! på kvällen blir det nog festligheter med laget hos bundy o sen barabaren!;)


nej nu ska jag snacka med min älskling på cypern o sen nanna!!


håll tummarna för att jag är frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0