HELG!

Vilken helg :) obeskrivligt bra.

I fredes var jag o tittade på Borrby o sen träffade jag Tobias. Lördag match ( spelade 2-2 mot vången, vilket var bra ) sen grisfest på det! Fest (som var superskoj med dans o allt annat + för och efterfest) till 06:00 och sen upp kl 10:30. Störde alla i huset genom att vara riktigt högljudd och dryg, haha ;) Åkte till ystad med fredrik o matilda. Gick till Werngren och träffade Mange mask. Matilda gick vid 2, men jag stannade o käkade middag med grabbsen på Kings head! Underbara älsklingar, trots att de blev rätt dryga när vi väl kom hem till mig vid 16:30 eftersom de hade fortsatt att dricka när de vaknade. Körde dem till Hammenhög efter att de hade blivit utskrattade av mamma, pappa o michelle. Helt plötsligt skulle de även beställa en resa utomlands. Stora problem! vilket utgjorde att jag lämnade dem ännu snabbare. Åkte till Borrby strand vilket var mysigt och skönt, sen lite grillning på dig, med Tobias. Var hemma vid 12 o stupade i sängen!

Nu har jag jobbat hela dagen och ska käka lite för att sedan dra ut på en mycket blöt o kall träning!


LÖRDAG:



SÖNDAG:


 jag och fredrik
 jag och magnus
 rasmus och micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0