Ändå en dag, det blir nog så.

Sitter o lyssnar på Lena Phlipsson, hon är rätt soft faktiskt och vad är inte bättre än lita 90talsmusik! Man blir rätt pepp faktiskt.

Har jobbat mellan 08:00-13:10. En mycket trevlig dag! :)

Igår blev en sen dag trots att jag var sinnestrött, o jag ska inte sova nu iallafall! Jag får baka, städa o göra lite andra saker. Har kommit på lite saker jag behöver göra nu i sommar iallafall! Massa saker o fixa till det att man blir lärare så man har ett bra underlag, för det är fan helt omöjligt o ha allt i huvudet. Dessutom blir det lätt att man fastnar i samma gamla banor med killerboll o fotboll.

Fick reda på att mina kusiners morfar dog häromdagen och att min morfars syster och hennes man har fått cancer. Det är fan jobbigt; speciellt när man vet att de har försökt göra allt för att må ett hälsosamt liv. Medan hans andra syster som röker som en borrspindel inte als mår dåligt.


Ikväll vankas veckans andra träning och möjligtvis får vi sticka från träningen tidigare så att vi kan se på rydsgård - öja/köpingebro,

nu ska jag sätta igång med det jag ska göra + äta choklad :)






tänker mycket på dig,







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0