sommarens sista vecka innan träningen börjar.

Då har vi de sista dagarna innan vi ska börja spilla boll igen. De har varit skönt o vara utan fotbollen faktiskt. Men det är inte så konstigt när vi har träffats lika många ggr till nu (halva året) som vi gjorde under hela förra året. Men det är ju kul, det är ju tur man tycker om sitt lag så mycket ;)

vi börjar vårt miniläger på lördag med två träningar och en lunch (o herregud vad det kommer att kännas sen). Men jag kommer komma försent till första träningen eftersom jag ska till västkusten på torsdag och träffa världens bästa killar! <3 träningen kommer vara helvotisk eftersom man inte har tränat så mycket som man skullat. Men vem fan orkar springa i denna värme? haha. Man får vara duktig under träningarna framöver istället...

Just nu sitter jag och skriver här i bloggen och skriver brev till mina fina vänner på lägret i usa! saknar dem, men det är skönt o vara hemma. Speicellt o kunna bestämma vad man ska göra själv. Men det börjr bli drygt det med när man inte har något att göra. haha. I usa var allting så bestämt, hela tiden - att man inte han ha tråkigt. Visst blev det jobbigt men samtidigt var det roligt! :)

Nej, nu ska jag fortsätta med breven och bestämma med i detalj hur vi ska göra på torsdag :)
förresten när jag kommer hem på lördagen så ska hela min familj på bröllop... någon som har något förslag att göra då?är nämligen helt ledig och ingen är hemma!!



GLÖMT skriva att jag var på Kulla med Tobias i söndags när det var perikles. Sinnesbra var det och riktigt rolig kväll! :) tack tobbe för att du är en så fin vän och tog med mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0