Husie IF

Idag var jag tillsammans med Ma och Pa och missenisse på shoppingstur i malmö. Vi började med jägersro och skopunkten. Inhandlade tre par skoj, yeah! Sen blev det lite mat och efter det bar det ner mot stan. Vi ställde bilen i ett parkeringshus vid djäknegatan. Vi traskade in på the phone house och skulle få hjälp med att finna en i-phone till mig. Istället tyckte han att jag skulle köpa Samsung galaxy och det skulle bli pengar runt 600-700 kr varje månad. Det har inte jag riktigt råd med. Så vi fortsatte in till 3 butiken och där fick vi världens bästa telefonförsäljare. Han sa att jag kunde få Iphone 4 för 450 kr i månaden. Varav jag får ringa för 300 och smsa fritt. Gööööööööööööttt! Inga frågor och efter fem minuter hade jag skrivit på papperna och vi var ute igen! :) det är så det ska vara!! Pappa utbrister när vi kommer ut: Du hade kunnat bjuda honom på middag ikväll, haha?.. Jag bara: JAA, nästan!! :) Så den kommer hem till mig i mitten av nästa vecka, tillsammans med att mitt nummer förflyttas från telenor till dem.

Så fortsatte vår resa på stan mot ginatricot, en hel påse full med kläder och det var klart. Vi gick ut på stan o tittade lite i affärer. Tänkte gå in och meddela killen i the phone house butiken att jag hade lyckats med min plan ;) han hade nog häpnat. Vi fortsatte mot gina tricot på hansa och hittade en till kasse med kläder ;) Efter det fick pappa manikyr, hahaha. Sen maaaaaaaaaaaaaaaat på la empanada. gött! Vi körde mot mobilia och där gick vi endast på dressman, för vi hann inte mer. Pappa fick två skjortor, rasmus fick en tröja som michelle handlade och sebastian lillebror fick ett par kalsonger. Dessutom fick Tobias två par kalsonger i 20 års present.


Michelle och jag ville ha ett löparset inne på stadium, men när det kostade 500 kr.. Så kände mamma o pappa - Nej! haha. Vi fick lite bråttom mot husie och matchen, men vi hittade nästan direkt rätt och det var tur, för vi var där kl 6. Matchen spelades och i halvtid stod det 2-2. Efter matchen stod det 4-2 till dem. Men de ligger i mitten av tvåan och därför kändes det som en smärre vinst ;) Vi spelade faktiskt riktigt bra och jag är stolt över oss. Vi fick dessutom mycket beröm. <3

Väl hemma snackade jag med Linda, Tobias, Martin och Pontus i telefon. Fick några skumma chattfrågor och en msntillfrågning. Men visst, tänker du på mig, så? .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0