vissa människor förstår jag mig inte på..

Idag har jag fått ännu ett påhopp av en tjej som försöker utlåta sig vara sin pojkvän och attackera mig genom honom. Haha, det är ju för fan inte klokt att man ska behöva utstå detta? Speciellt inte när man verkligen inte har gjort någonting? Jag undrar vart världen är på väg? Hon verkar så utåtagerande och självsäker, men ack nej, det kan fan inte vara mer än någonting annat än osäkerhet när man ska behöva kontrollera och kolla upp ens pojkväns vänner hela tiden?

Jag ska dock själv verkligen försöka hålla mig borta från allt det här, det är ju bara så pinsamt! litar du inte på din pojkvän, då borde man faktiskt inte vara tillsammans. Dock kan man ju ha haft ett svin till kille innan vilket kan göra det svårare att lita på någon annan. Men man är ju tilllsammans för en orsak - för att man älskar varandra!


Jag hoppas bara att du kommer till insikt med vad du håller på med och låter mig vara ifred. Din pojkvän vet nu vad du håller på med iallafall! Jag kan inte mer än hoppas det blir bättre mellan er, eller iallafall för dig själv. detta är en av mina bästa killkompisar. loveyou!

Kommentarer
Postat av: sara

vad har hänt gumman?

2010-02-11 @ 15:49:24
Postat av: fritte

snygg han va!

2010-02-20 @ 10:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0