Tjoho!

Tog detta ifrån Sara =)

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
låg i min säng var Johan, personen som sov där var hmmm längesedan... Alexander.
Såg dig gråta: mamma      
Fick dig gråta: fotbollen
Du delade drink med: Sara L
Du gick på bio med: lägret i USA 2008 - BATMAN. shiiit jag behöver gå på bio snarast! haha.
Skällde på dig: herregud, det var längesedan.. Men antagligen en tillsägelse av mammi tror jag.


SEX, KÄRLEK:

Har du någonsin haft sex med någon?
JAJAMÄN
Med vem var din första kyss? Johannes
Hur gammal är ditt äldsta hångel? han är 31nu
Hur gammal är ditt yngsta hångel? han är 18 nu.
Hur många seriösa förhållanden har du haft? Ett i 2.5 år tillsammans med Johannes
Hur många har du varit riktigt kär i? 3 - Johannes, Leo och Andrew.
Vad tycker du om kärlek? fantastiskt så länge det är bra och håller!
Saknar du någon speciell person? Ja!
Har du svårt för att bli riktigt kär? Nja, ganska... Men det finns bara två personer som har tagit mig med storm.
När kysste/hånglade du med någon senast? söndags
Ångrar du de? Nej inte direkt, förstod inte varför bara, haha
När fick du en komplimang senast? av min faster när vi hade en diskussion om syskonskap.
Har du träffat någon internet person? Ja, Jim.


BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Ja, det krävs väl? 
Gnälla: JA! speciellt nu tillsammans med Linn när vi har tenta på tisdag.
Skrika: Ja!
Ha ångest: yesyes
Vara glad? försöker vara det mesta dels av tiden!:)
Ta mediciner du inte borde ta: NEJ
Vilja dö: NEJ
Drömma mardrömmar: nej inte direkt.
Drömma sexdrömmar: ja, det händer absolut! ;)
Ta droger: NEJ
Försöka vara annorlunda: Ja, det brukar jag faktiskt.. man vill ju bli sitt ideal själv.
Klä dig i svart: Men självklart! Svart och rött är de bästa färgerna som finns.
Gå till kyrkan: Nej, faktiskt inte.
Gå i skolan: Japp! kommer göra det hela livet då jag ska bli lärare :P
Röka: NEJ
Ljuga: försöker verkligen att inte att ljuga. Sanningen kommer alltid fram, förr eller senare.
Hata folk: inte direkt hata, men man kan ju inte gilla alla!?
Lita på folk: Min familj och mina närmaste vänner!

VEM:
Saknar du: en underbar pojkvän!
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: min mormor
Vill du slå: någon som möjligtvis slår mig?
Kysste dig sist: Jesper
Vill du kittla: min lillebror eftersom det är hans födelsedag!:)
Kramade du sist: Johanna Linden
Vill du prata med: mina vänner.
Skrek du på sist: tjejerna i fotbollslaget. KÄMPA!
Vill du vara som: Min pappa och Caroline Seger.
Sårade dig sist: Leo
Vill du bli galet full med: Sara N SÅKLART!
Gjorde dig riktigt glad senast: Sara L
Fick du sms från senast: Linn
Ringde dig senast: Resursenheten, KUL VA!? Innan det, Sara L.
Är snyggast på jorden: Ashton Kutcher



HAR DU:
För många vänner: Nej, man kan aldrig ha för många.
Förföljelsemani: ibland kanske, haha!
Tvångstankar: Nej det tycker jag inte
Någon annan psykisk sjukdom: väldigt svag mentalitet och hög nervositet om det räknas som sjukdomar!
Någon fysisk sjukdom: Nej, tack gode gud!
Någon skada: Inte för tillfället :D
Färgat håret någongång: väldigt många ggr. Jag har haft svart, oranget, blondt med blå slinga, rött, blondt, blonda slingor i mitt egna hår, bruna slingor i min egna hår och helt brunt.
Brutit några ben: Nej =)
Några piercings: Bara i öronen.
Bra självförtroende: inte direkt, nej.
Kysst någon: AMEN klart. Jag älskar att kyssas - om man har någon bra att kyssas med :)!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Absolut!
Bjudit ut någon: Ja!
Varit kär: JA
Dumpat någon: nja inte direkt.
Lämnat landet: USCH JA! men det är underbart att komma hem.
Tuttat eld på nått: hmm.... näää.
Gjort något olagligt: ja
Bråkat med din tjej/pojkvän? yes, när jag hade min första så bråkade vi mycket. litade inte på varandra.



HUR:

Ofta träffar du din familj: varje dag
Går du: normalt
Svarar du i telefonen: "Hej det är Madeleine"
Mycket pengar har du: Im fine!:)
Ofta diskar du: har diskmaskin för tusan
Ofta städar du: När jag vill
Många stör du dig på: en del



TROR DU:

Att du kommer bli något: yes, idrottslärare och psykologilärare får jag hopper efter 4,5 års pluggtid!
På gud: nej
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: jag hoppas det.
På ett liv efter detta: hoppashoppas!
Att fiskar kan tänka: självklart, annars hade de ju simmat in i varandra, döööh.
Att du kommer leva länge: jag vill leva så länge jag mår bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0