tentan är över!

JAG ÄR KLAR! ÄNTLIGEN har jag gjort den och hoppas att den gick vägen. tjoho!

Igår träffade jag therese som jag inte har träffat på jättelänge, vilket var superskoj! Sen blev det träning för en gångs skull efter en hel veckas inställd träning och match. Så det var verkligen kul och skönt!

Imorse träffade jag Robin, min barndomskompis på stationen och han skulle också åka till Malmö så det blev en mysig och rolig tågresa för en gångs skull. Dessutom pratade jag med Markus och berättade förutsättningarna för honom att gå ut med oss och få sin examen. På lunden träffade jag Charlotte på en jävligt rolig Lunch på Italia såklart. Sen blev det föreläsning som SÖG. stack tidigare och träffade Sara på Snuggles. Mmmmmm ;) gotttt! och mysigt med min älsklingsälskling.


Nu är jag hemma och myser vilket är fööööör skönt. ska äta gott o kolla på stafetten!:)


GAMLA GODA TIDEN! Norge -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0