tentaångest.

Då var det bara några dagar kvar tills tentan ska äga rum! Fyfan vad jag har pluggat denna veckan. TJUGOÅTTA!!!!! fattar ni? tjugoåtta heltäckande med datorskrivna meningar ska finnas inne i mitt huvud, minst fyra dagar till!

Jag fattar inte ens att jag har fått in så mycket i huvudet och det är säkerligen något som redan trillat ur, det är säkerligen massor jag missat men framförallt ska det stanna kvar!!!


Jag tycker iallafall jag har varit grymt duktig och är jättestolt över att jag ens har fått in det, gått igenom och förstått allt!Nu ska bara tentan skrivas och klaras av! Det är fan bara till att kämpa. Endast 4 månader kvar och sedan sista terminen! Sen, sen kommer jag vara LÄRARE?

Fröken Madeleine, signar nu in för att äta räksallad och kolla på OS :)

chüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0