snön verkar aldrig försvinna!

nej, det gör den verkligen inte! Menmen, det kan ju vara rätt skönt med en kvälls ledighet från fotbollen. Har blivit en del på sistonde. Men, det är förbannat roligt också. Jag behöver dock plugga som ett svin snart. Har jobbat så himla mycket och försummat skolan lite, men än så länge är det inget problem. Tänkte faktiskt sätta mig och skriva ner lite från de föreläsningarna som har varit så man får igång skrivandet lite, för vet hur seg jag är när jag ska plugga in allt till tentan sen. Måste skriva om det hundra ggr för att det ska gå in. Så allt som kan göras innan är ju skönt!

Annars är livet bra; jobbar, pluggar och spelar fotboll! najs! till helgen blir det att fira lindas examen och 25 års födelsedag med ca 70 andra personer. ska bli grymt skoj! dessutom är det sjumanna cup i skurup! vi ska möta sjöbo och trelleborg. Det får vi återkomma med hur det går... blir svårt.. men man ska inte ge upp innan matchen är slut. Går vi vidare där ska vi spela på söndagen också; men det gör ju ingenting.

På fredag öppnar barabar igen :) jättetrevligt ska det bli och vill gärna dit på lördagen, men det kommer inte gå, så det får jag nog vänta med!


tänker ofta på en person men vet inte riktigt om det är rätt för mig. trivs som singel men saknar kärleken?..

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0