ojojoj.

Nu har man suttit här i några timmar och försökt göra en snyggare blogg. Det går ju verkligen svinbra! HAAHA. ett stort skämt. och jag som trodde jag var bra på datorer. Kom så långt att jag har mitt feta ansikte över hela sidan.. men man ser inte vad man skrive.r hhahaha


nu ska jag käka lite popcorn, gå upp och sätta i lite papper i pärmarna pappa har fixat till mig och renbädda. sen saka jag sova och ladda inför imorgon. MATCCH! efter det blir det antingen sandra i sjöbo eller ngt i ystad. beroende på hur vädret ser ut. men det blir nog öja efteråt eller barabar. känns som öja är för lite yngre..



nu är det inte lång tid kvar damer tills vi befinner oss i holland :D det hade gått bra för min lilla solstråle i skolan idag. hon har tenta om två veckor redan! kämpa på gumman! men du är så smart, så det fixar du galant! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0