morgonträning.

Tråkigt nog blev det ingen CORE eftersom det var fullt hos duracellkaninen! Menmen, Jag och pappa körde på ändå. Jag körde 10 minuters gång, 10 minuters löpning intervall, 6 minuters trampmaskin intervall och styrka (armhävningar 30st, situps 30 st raka, 20 sneda/ hälften på vart håll. 25 rygglyft, sidplankan med lyft 30 sek * båda sidor, raka plankan + utsträckning på båda ben, 30 sek. bäckenlyft 30 st och 10 lyft från liggande på vart ben.


OHYES! jag är stolt!!! :)


Nu blir det städning, att hjälpa mamma o pappa med maten och plugga lite innan gästerna kommer ikväll! Min älsklingslillebror har ju fyllt 15 :D


tudels, M (såhär såg mange ut förra söndangen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0