jag vill inte ha ngn mer snö nu!

imorgon ska jag åka till skolan och efter det träna, jag har verkligen inte tid att sitta fast i snön med tåget. Orka tååååååg när det är snö - verkligen inte!


Fotbollen går äntligen framåt för en gångs skull! Kanske är det för att självförtroendet börjar sticka fram, tror vändningen kom i lördags på cupen! När jag fick komma fram och näta och göra några snygga inspel. :)

Idag har jag varit i skolan, men inte min egen. Utan jag har jobbat på Köpingebroskolan, som resurs i ettan. Det var riktigt kul faktiskt och de gillade mig! Men kan tänka mig att det är riktigt svårt att försöka få med alla barn som har svårigheter i skolan! Efter det har jag pluggat precis som jag gjorde igår hela dagen innan träningen.

Jag har kommit en god bit på vägen nu och imorgon blir det födelsedagslunch m Linn. Har lovat henne att bjuda på en lunch eftersom hon fyllde år i tisdag :) och hon ska få välja vilken restaurang hon vill i heeeeeeeeeeeela lund! haha, kan tänka mig att det kommer bli italia ;)

Sen måste jag ju grattulera JANNIE SOM HAR KOMMIT IN PÅ SOCIONOM! hejjjjjaaa dig. det kommer gå superduper bra och hitta dit på fredag! synd jag inte har skola o kan hjälpa dig.

förrresten så börjar träningsmatcherna på lördag och söndag. galet!!!! men ska försöka skriva i dagboken lite mer nu, så ni kan få lite mer updates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0