GULD!

till sweden! Pratade med ett av mina franska barn som jag hade i fotbollen på lägret! Han tyckte vi fuskade på tredje rundan med Anders Södergren, eftersom vi inte gick fram och drog, vilket jag kan hålla med om. Men samma sak, hände ju under fjärde sträckan och då fick de skylla sig själv när Northug kommer som skållad ål framför dem, Haha! Vilken jälva norrbagge :P

Nu ska jag iväg till Lund. Tänkte sticka inom på bokrean och fixa Morfars bok och sen skulle jag köpa ngn till mamma som hon skulle ha till påsk. Blir Barack Obama och Fotbollsstjärnor -10 om det finns att få tag på. Efter det blir det Lunch med Linn och hennes syster för att sedan sitta på en sinnestråkig föreläsning med ÅseFnåse som tror hon är jätterolig och bryter in med engelska ord lite här och där. Sen ska jag hem för att träna och imorgon är jag ledig! ;) Ahhh vad mys.. (om de inte ringer från jobb vill säga)

Igår förlorade YIF sin match mot Hammarby och idag förlorade sverige i hockeyn. För jävla dåligt alltså!

 MISSES CAMP SOOOOOOO MUCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0