gos med damerna <3

Idag är jag LEDIG,  - OM DET ÄR UNDERBART!? jaaaaa, det är det.

Jag vaknade halv tio och kände hur kroppen värkte från igår, suck vilken gyttjeträning. Men kul var det! Så jag traskade neråt efter att fått på mig kläderna för att käka en gooood och låååång frukost! mmuuums. Först laddade jag diskmaskinen dock, DUTTIG, JA!.. haha..  Sedan satte jag mig för att lösa lite sudoko. Det är bra för hjärnan! Då ringer det på mobilen och jag luar upp för att svara. Preci när jag trycker på svara så lägger han på, men ringer såklart upp min bästis. Mange var på väg hem från Örebro och hade långtråkigt i bilen, så det blev en liten pratstund där. Sen satte jag mig här, RIKTIGT BRA MORGON!

När mamma har vaknat ska vi åka in till mormor och morfar så jag kan ge morfars present. Det är Barack Obamas självbiografi eller vad man ska kalla det. Han blir nog glad! eftersom han älskar böcker och läsa om historien och såhär.

Ikväll blir det gosigos med damerna. Anna, Sara, Hanna, Matilda, Jag och Jojo L ska ut o käka en mysig middag och möjligtvis blir det fler som hakar på. Har dock inte bestämt oss om vart vi ska gå. Bröderna M, Prinz Charles eller Pizzeria Regementet ;)

   Ahhhhhh ge mig sommar, Holland och allt annat som hör till fotbollen!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0