fyfan vad jag ska dregga!

I helgen har jag haft en riktig ångest om att inte åka tillbaka till USA och sommarlägret men nu har jag bestämt mig för att man lever bara en gång. Vem vet när jag skaffar kille och massa kids o shit? JAG SKA LEVA MITT SINGELLIV FULLT UT OCH DET SKA GÖRAS NUUUUUUUUUUUUUUU!!


jag ska fan iväg och roa mig hela sommaren med mina underbara vänner runt om i sverige och varför inte runt om i europa? Det finns bara ett problem. PENGAR! för fan, jag behöver pengar! ngn som vill skänka en slant? nej det ska nog gå det med.. om jag jobbar på som fan under våren nu och gör alla jobb jag kan och vilar på söndagar och fokuserar på skolan som fan när jag verkligen behöver så ska det nog gå bra. JAG jobbar ju som sagt ändå bäst under press.


i sommar ska jag:
till båstad med grabbarna ifrån IFB,  öland med elvin, utomlands ngnstans och hälsa på sara där hon showar! hoppas fettt mkt på att sara (http://sarasupdate.blogg.se) hänger med mig. tjohoo då ska ni fan få se två fettsnygga partypinglor ta över hela sverige/europa. jag ska dricka riktigt mkt vin med linda i malmö så att det sprutar ur öronen och YESYESYES, dont forget the soccer! WERE GONNA WIN EVERYTHING. (man kan ju alltid drömma?)


fyfan vad detta ska bli en bra sommar! hoppas även på folk från skottland, christine och blair. missyou




SÅ HÄR JÄVLA KUL SKA JAG HA DET OCH SÅÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄR FULL SKA JAG VARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0