Snöoväder

Wohow, på väg hem från skolan och jag börjar med att skriva i en förseningslapp! Lyckat skånetrafiken!! (y) haha, Jag får vara lycklig att jag är på väg hem helt enkelt! Pappa får hämta mig i Ystad!

Ikväll är träningen oxå inställd vilket är traaaadet men ja, jag antar att det är bättre och skönare att sitta hemma än att komma dit o inte va folk! Idag var jag HEMSK mot stackars Linn, haha! Jag hade inte ätit på ett dygn mer än en clementin imorse eftersom jag var hos en person igår och inte pallade fixa frukost imorse när jag var helt slut o skulle gå upp hos min mormor o morfar! Haha, de fick nog förresten sig en överaskning när de vaknade imorse o sängen var i oordning utan att ha träffat mig! Brau med egen nyckel ;)! Idag har vi fixat en del på vårt arbete och vi fick en del hjälp från en lärare med olika saker men framförallt spss och signifikans nivån!

Igår skickade min finaste farbror ett kommentarsblock efter att ha läst mitt & Linns arbete! tack så hemskt mycket K! :) du är fan inte riktigt klok, heeeeelt galet & överambitierat ;) såååå snällt! & NU är det fan inte långt kvar till både jullov, arielles arrive & examen + fest =)

Fan vad jag är glad för tillfället, mitt liv är underbart! Jag känner mig uppskattad på alla dess håll & känner att jag har uppnått en del av mitt liv, iallafall karriärsmässigt!

Nu är det iallafall helg o det kommer bli vilt! Imorgon Simrishamn & Busan, sen lördag CAssandra & Öja! Göttt daumer, muchy looovey till er :) <3

Nej nu ska jag njuuuta av första delen av helgen o mysa över att jag sitter inomhus i värmen på tåget o slipper stå ute i grisasnön! Kram på just dig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0