omväg kräver extrajobb







Stjärna i taket för skånetrafiken - tåget var i tid imorse och vi kom hela vägen till Malmö med endast fem minuter försening! OJOJOJ! Det är fan knappt att det händer när det inte finns någon snö.

Skolarbetet gick väl sådär, hittade lite fel och genvägar/omvägar blev ännu mer problem. Men vi kämpar på!!!!
Som tur är bakade ju jag igår så jag hade med massa gottis till mig och Linn men det var nog mest användbart för Linnkan, haha! Hon höll på o somna!

Men vi kommer klara detta, det är jag säker på! Imorgon ska vi försöka bli klara med resultatskiten på spss och sen är det bara lite diagram som ska fixas.. Sen ska jag på möte med min handledare och se hur det har gått för mig under praktiken.

Sen blir det att försöka ta sig hem i tid så jag kan hjälpa farmor att passa kian, men vi får se hur det går. Michelle kunde kanske fixa det. Man vet ju liksom inte hur man kommer hem o så när det snöar plus att jag inte vet hur lång tid mötet tar.


Imorgon blir det kanske träning, kanske inte? Men Peter är iallafall hemma igen. Skönt!
Nu ska jag käka, sen blir det lite snack ikväll med hemliga personer :), fixa uppgiften till imorgon och jobbsökande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0