arielle

sitter för tillfället och tittar på öresundsbrons information om den är öppen eller inte. än så länge är den det med snöröjning samtidigt dock. (bra för mig som ska köra imorgon)

Dessutom kollar på på arielles flyg för att kolla om jag kan se om flyget är i tid eller inte. Blir ju en tidig morgon för mig och mikki som ska hänka med mig till kastrup och hämta henne.

Pratade precis med älskade GW på skype i två i en timme typ. haha! :) Tur man lever i tekonologins värld!


Nej nu får jag vänta en halvtimme till och gå och lägga mig, så ska fixa mat till frukost och packa julkläder och varma kläder till Eftermiddagen i Skanör. Sen får vi helt enkelt hålla tummarna att pappa o mamma kommer dit också.


ha en goooood jul, för jag lär ju inte komma in här fler ggr under julafton. KRAUM!

pratade även med min älskade Linda idag (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0