annandag jul!

Nu har Arielle varit i Sverige i två dagar och igår var vi ute på barabar och hon fick känna på utelivet! Hon sa att det märktes att jag & Sara vara bästa kompisar och att jag har en jättefin familj och vänner. STOLT! hon frågade om jag känner alla ;P


Idag har vi varit ute och vandrat på stan och vi fick lite inshoppat! jag hittad två klänningar och några sässy underbyxor. lucky man!

Imorgon blir det nog fotboll för hela slanten eftersom de små har fotbollsturnering i hallen! På tisdag ska jag på möte i Svarte & sen blir det Ikea med missipissi & arielle.


Idag blir det chillmakrill med familjen. Har städat lite o så, så nu blir det öppen brasa o värmeljus. MYS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0